
قزوین فردا/آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی سیدابراهیم رئیسی در برنامه گفتوگوی ویژه خبری که از شبکه 2 سیما روی آنتن رفت، با بیان اینکه زندگی بنده با چشیدن طعم فقر همراه بوده است، گفت: احساس فقر و محرومیت را چشیدهام.
محورهای این گفتوگو به شرح زیر است
* زندگی خود بنده همراه با فقر بوده و طعم فقر و یتیمی را در دوران کودکی و نوجوانی چشیدهام.
ادامه مطلب این شایعه پراکنی ها،غالبا هم وقتی نقل می کنند دقیق نقل نمی کنند...
ما را در سایت این شایعه پراکنی ها،غالبا هم وقتی نقل می کنند دقیق نقل نمی کنند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 66 تاريخ: پنجشنبه 7 ارديبهشت 1396 ساعت: 22:51