به گزارش قزوین فردا محمد کاظم انبارلویی در سرمقاله روزنامه رسالت در سوگ درگذشت آیت الله باریک بین نوشت:
مرگ پایان زندگی نیست، آغاز حیاتی نو در تاریخ است. انا لله و انا الیه راجعون . ما از خداییم و به سوی او برمیگردیم. انسان هایی که در طریق زندگی، سویی الهی داشتند و برای احقاق حق تا مرز حماسه گام برداشتند، با مرگ خود گام در جاودانگی و ابدیت می گذارند. روح بلند حضرت آیت الله باریک بین به ملکوت اعلا پرواز کرد، مردی که بیش از نیم قرن، خستگی ناپذیر و مقاوم برای تحقق ارزشهای اسلامی و مبانی و انقلابی در جامعه ما تلاش کرد.

